بحث هذه المدونة الإلكترونية

الاثنين، 20 سبتمبر 2010

قلبي .. إتعلم الدرس



كنت فاكر أن حبك لي وحدي

لكن يا خسارة طلع ملوش وجود

كنت فاكر انك شمس وجودي

بتنور طريقي بدون حدود

كل إل كنت فاكره في لحظة

أختفي وما عدش له وجود

أنا مش نادم علي حبي

أنا ندمان علي الحب إل جوا حبي

أنت ضحيت بحبي

أنت ضحيت بودي

لكن ياخسارة كل ده كان ملوش وجود

أنت اخترت طريقك

انت اخترت السكة أل فيها ما بيرجعوش

خايف عليك تلسعك نار طريقك

يا خوفي نار.. إل تلسعه مابترحموش

وتدور علي قلب يرحمك ما تلقهوش

غير قلب حبيبك

إل كان يروي عطشك وما يهمهوش

لكن ياخسارة أنت بعت من البداية

أنت بعت ومارحمتهوش

أنت نسيت لما حذرك

قالك ..خالي بالك من طريقك أل فيه ما بيرجعوش

أنا قلبي مات حنانه

أنا قلبي مات غرامه

ونسي وأتنسي وما عدش ليه وجود

دور علي قلب تاني تخدعه

قلب لسه اخضر الزمان معلموش

لكن قلبي انا .. أتعلم.. أن الدرس ماينسهوش